Call and Contact Center

Kariera w Call Center/Contact Center

Kelly Services współpracuje z wieloma organizacjami zapewniając zarówno stałych i tymczasowych pracowników do ich potrzeb Call Center. Pomożemy Ci, niezależnie od tego czy szukasz pracy w oparciu o umowę tymczasową, czy umowę o pracę! Nasi konsultanci posiadają ogromne doświadczenie w rekrutacji Call Center i dopasowują Twoje umiejętności do prowadzonych projektów. Kelly Commmercial to rekrutacja i zarządzanie zarówno małymi jak i dużymi grupami pracowników tymczasowych w różnych sektorach i branżach. Częścią Kelly Commercial jest Kelly Connect - rekrutacja wysokiej jakości pracowników Call Center, która stanowi jedną z najlepszych w swojej branży metodę rekrutacji, oceny, szkolenia i utrzymania pracowników

Dlaczego Klienci wybierają usługi Kelly?
Zapewniamy kompetentny i elastyczny personel
Korzystamy ze skutecznych technologii edukacyjnych oraz szkoleniowych dla pracowników Call Center
Nasi Klienci oszczędzają czas, ograniczając rotację pracowników oraz redukują koszty zatrudnienia pracowników

W naszym portfolio mamy projekty realizowane na zalecenie:
Call Center Outband - infolinie sprzedażowe, ankiety oraz wywiady, księgowość i windykacja
Call Center Inbound - infolinia obsługi posprzedażowej klienta, wsparcie techniczne, IT Help Desk
Call Center Multilingual - języki obce pospolite, oraz niepospolite (np. czeski, norweski, słowacki, holenderski, szwedzki)

Dlaczego Call Center?
Call Center oferuje szereg możliwości - to idealna praca dla osób, które szukają elastycznej formy zatrudnienia.
Kultura organizacyjna dzisiejszych Call Center znacznie odbiega od tej istniejącej w stereotypach. Charakteryzuje ją wysoka jakość, nowoczesne wyposażenie i systemy oraz kadra zarządzająca, która nastawiona jest głównie na pozytywną motywację pracowników.

Korzyści z pracy w Call Center:
Elastyczne godziny pracy
Pozytywną atmosferę pracy zespołowej Samodzielna realizacja zadań
Możliwość rozwoju zawodowego
Pakiet szkoleń
Wielojęzyczne oferty pracy – możliwość doskonalenia języków obcych
- popularne języki: angielski, niemiecki, rosyjski, francuski, hiszpański
- rzadkie języki: białoruski, litewski, łotewski, estoński, holenderski, flamandzki, włoski, szwedzki, norweski, fiński, węgierski, duński, portugalski, słoweński, słowacki, czeski

Jeżeli chcesz się rozwijać w branży Call Center, przyjdź do nas! Posiadamy oferty zarówno z elastycznym grafikiem , jak i pełnym wymiarem czasu pracy. Jeśli chcesz się teraz zarejestrować kliknij tutaj.