Back Office Specialist with French

Opublikowano 24 Kwiecień 2022
WynagrodzenieNegotiable
LokalizacjaWojewództwo łódzkie
Forma zatrudnienia Umowa o pracę
BranżaObsługa klienta/Wsparcie klientaStanowiska językowe
Numer referencyjnyBBBH529396_1650877413

Opis stanowiska

Kelly Services, założone w 1946 roku przez William R. Kelly jest międzynarodowym dostawcą rozwiązań HR dla różnego rodzaju klientów biznesowych. Kelly Services realizuje projekty rekrutacyjne w obszarach: Finanse, Księgowość, HR, Sprzedaż i Marketing, IT, Inżynieria. Ponadto oferuje szereg usług, związanych z konsultingiem oraz outsourcingiem pracowniczym.

Dla jednego z naszych klientów, firmy o międzynarodowym zasięgu działającej w branży stolarki okiennej, poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko:

Stanowisko: Back Office Specialist with French

Lokalizacja: Łódź (praca hybrydowa)

ZADANIA:

  • Weryfikacja dokumentacji technicznej oraz wprowadzanie danych do systemu.
  • Przygotowywanie ofert, zamówień oraz specyfikacji technicznych.
  • Zarządzanie „cyklem życia" zamówienia dla klienta francuskiego.
  • Opracowywanie i modyfikacja instrukcji technicznej.
  • Ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy (logistyka, księgowość, produkcja)
  • Ścisła współpraca oraz wsparcie dla działu sprzedaży we Francji.
  • Zgłaszanie błędów systemowych oraz nadzór nad ich eliminowaniem.

WYMAGANIA:

  • Znajomość języka francuskiego min. B2.
  • Dobra organizacja pracy, dokładność, skrupulatność.
  • Umiejętność analitycznego myślenia.
  • Dobra znajomość obsługi komputera.

OFERUJEMY:

  • Pracę w firmie będącej liderem w zakresie rozwoju produktu, która jest społecznie i ekologicznie odpowiedzialna.
  • Ciekawą i rozwojową pracę umożliwiającą budowanie relacji z ludźmi.
  • Możliwość rozwoju zawodowego dzięki szerokiemu pakietowi szkoleń.
  • Możliwość rozwoju kariery zawodowej w wewnętrznych strukturach organizacji w obszarze liderskim lub eksperckim.
  • Rozwój kompetencji technicznych w tym udział w prestiżowych targach branżowych.
  • Przyjazne środowisko pracy w tym dostęp do szerokiego pakietu benefitów (m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie kart sportowych itd.)
  • Możliwość pracy w trybie hybrydowym (3 dni w tygodniu home-office, 2 dni w tygodniu w siedzibie firmy).
  • Pracę w warunkach partnerstwa i koleżeństwa - dobry i zgrany zespół to priorytet.

Jeśli ta oferta jest dla Ciebie interesująca, wyślij CV używając przycisku APLIKUJ.

Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o załączenie w CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych

Zawiadomienie dotyczące prywatności
W związku z rekrutacją na to stanowisko, Kelly Services działa w charakterze Podmiotu Zatrudniającego (Employment Business). W razie podjęcia decyzji o złożeniu aplikacji, Twoje dane będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności obowiązującą w Kelly Services.

Jako pracodawca stosujący zasadę równych szans, z zaangażowaniem wspieramy aplikacje złożone przez wszystkie osoby posiadające stosowne kwalifikacje, bez względu na rasę, płeć, stopień niepełnosprawności, wyznanie/ przekonania, orientację seksualną lub wiek.


Privacy Notice

Kelly Services are acting as an Employment Agency in relation to this role. Should you choose to apply, your information will be processed in accordance with Kelly's Privacy Statement.

As an Equal Opportunities employer we welcome applications from all suitably qualified persons regardless of their race, sex, disability, religion/belief, sexual orientation or age.