Project Manager

Opublikowano 26 Maj 2022
WynagrodzenieNegotiable
LokalizacjaWarszawa
Forma zatrudnienia Umowa o pracę
BranżaInżynieria
Numer referencyjnyBBBH536385_1653633116

Opis stanowiska


Kelly Services, założone w 1946 roku przez William R. Kelly jest międzynarodowym dostawcą rozwiązań HR dla różnego rodzaju klientów biznesowych. Kelly Services realizuje projekty rekrutacyjne w obszarach: Finanse, Księgowość, HR, Sprzedaż i Marketing, IT, Inżynieria. Ponadto oferuje szereg usług, związanych z konsultingiem oraz outsourcingiem pracowniczym.
Dla jednego z naszych klientów, poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko:

Position: Project Manager
Location: Warszawa

ZADANIA:

  • Wsparcie planowania projektu przy uruchamianiu nowych programów oraz przygotowywaniu nowych ofert handlowych
  • Nadzorowanie i kontrola przebiegu prac w celu zapewnienia terminowej realizacji wymagań kontraktowych projektu
  • Organizacja, prowadzenie i raportowanie ustaleń oraz zadań w ramach spotkań projektowych (wewnętrznych oraz zewnętrznych), podejmowanie decyzji w ramach odpowiedzialności projektów
  • Prowadzenie formalnej dokumentacji projektowej oraz oficjalnej korespondencji
    z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
  • Bieżący kontakt z klientem oraz rozwiązywanie pojawiających się problemów we współpracy z osobami z różnych departamentów
  • Identyfikacja i eliminowanie ryzyk projektowych, kontrola finansowa projektu, raportowanie wskaźników projektowych, zarządzanie harmonogramem projektu

WYMAGANIA:

  • Znajomość języka hiszpańskiego (min. B2), znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. poziom B2), język polski
  • Doświadczenie w prowadzeniu projektów w firmie produkcyjnej (z uwzględnieniem wszystkich procesów funkcji wsparcia - jakość, inżynieria, finanse, procurement, itp.)
  • Wykształcenie wyższe, mile widziane są studia inżynierskie
  • Min. 3 letnim doświadczenie w realizacji projektów poparte znajomością wybranej metodyki oraz terminologii zarządzania projektami w środowisku międzynarodowym
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel, Power Point oraz MS Project)
  • Podstawowa znajomość systemu SAP SD będzie dodatkowym atutem

OFERUJEMY:

  • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie w oparciu o umowę o pracę
  • Elastyczne godziny pracy oraz możliwość pracy w systemie hybrydowym
  • Atrakcyjny pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do zajęć sportowych, ubezpieczenie grupowe, prezenty na święta
  • Parking dla pracowników
  • Możliwość nabycia akcji firmy na preferencyjnych warunkach


Jeśli powyższa oferta (lub obie) są dla Ciebie interesujące, wyślij CV używając przycisku APLIKUJ.
Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o załączenie w CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych.)"

Zawiadomienie dotyczące prywatności
W związku z rekrutacją na to stanowisko, Kelly Services działa w charakterze Podmiotu Zatrudniającego (Employment Business). W razie podjęcia decyzji o złożeniu aplikacji, Twoje dane będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności obowiązującą w Kelly Services.

Jako pracodawca stosujący zasadę równych szans, z zaangażowaniem wspieramy aplikacje złożone przez wszystkie osoby posiadające stosowne kwalifikacje, bez względu na rasę, płeć, stopień niepełnosprawności, wyznanie/ przekonania, orientację seksualną lub wiek.


Privacy Notice

Kelly Services are acting as an Employment Agency in relation to this role. Should you choose to apply, your information will be processed in accordance with Kelly's Privacy Statement.

As an Equal Opportunities employer we welcome applications from all suitably qualified persons regardless of their race, sex, disability, religion/belief, sexual orientation or age.